네이버에서는 검색이 어려운 블로그입니다. 구글검색을 이용해 주세요.



한영새찬송가처럼 한글과 영어가 같이 있는 파일입니다.

NWC 2.75버전으로 작업하였습니다.

프로그램은 유틸리티 게시판에 있습니다.


2016년 12월 최종수정.

NWC,악보,새찬송가,한영,52장,거룩하신 나의 하나님,God most holy,


052.NWC



새찬송가 한글 가사


1. 거룩하신 나의 하나님

나의 주님

천하보다 귀한 생명

값도 없이 베푸시니

주님 위해 나의 생명

아낌없이 바칩니다


2. 은혜로신 나의 하나님

나의 주님

가난하고 빈 마음에

하늘 보배 채우시니

내게 있는 모든 것을

주 뜻대로 드립니다


3. 자비하신 나의 하나님

나의 주님

바치는 것 너무 적어

부족한 손 내밀어도

복 주시고 힘주시니

이 생명도 드립니다


4. 전능하신 나의 하나님

나의 주님

주님 주신 귀한 사명

우리에게 맡기시니

온 마음과 힘을 다해

주님 위해 일합니다

아멘



새찬송가 영어 가사


1.God most ho-ly, God the might-y one, Sav-ior,

my Lord, Dear-er than all Your pre-cious life

You have giv-en free-ly to me. I will give you all my life, Lord.

I hold noth-ing back from you, Lord.


2.God most gra-cious, God the might-y one, Sav-ior,

my Lord, You fill my heart, emp-ty and poor,

With the pre-cious trea-sures of heav'n. I will give you ev'-ry-thing, Lord.

I will fol-low Your will, O Lord.


3.God of mer-cy, God the might-y one, Sav-ior,

my Lord, What l give you is far too small,

Yet you give me bless-ings un-told. I will give you all my life, Lord.

Ev-'ry thing I of-fer you, Lord.


4.God of pow-er, God the might-y one, Sav-ior,

my Lord, You gave to me your pre-cious call.

I will serve you with all my heart. With my whole mind. soul and strength, Lord.

I will work for Your name, O Lord.

A-men.


Posted by 영육치료